czwartek, 13 września 2012

Koszula+pasek

      Witajcie :)
 pogoda nas ostatnio nie rozpieszcza dlatego postanowiłam sobie sama poprawić nastrój.. jak wiadomo najlepszym na to sposobem sa.. zakupy :) nawet jedna rzecz a sprawia radosć. Z tych zakupów jestem bardzo zadowolona, bo w końcu znalazłam koszulę na którą już od dawna polowałam. Oto ona:




 
 Koszula jest śliczna i bardzo fajnie się układa, a jej zdobienia sa super :)  
do tego dokupiłam jeszcze pasek. Uwielbiam takie cieniutkie paski !



Jak Wam się podoba mój nowy zakup? :) 


24 komentarze:

  1. koszula jest idealna :) będzie wspaniała na jesienne dni, można ją założyć do wszystkiego więc zakup fantastyczny, buziaki Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wowww....awesome purchases, I love everything you bought, but the skirt is really amazing! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"



    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczna koszula, gdzie kupilas? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koszule kupiłam w sklepie w moim małym miasteczku :) nie jest to zadna markowa koszula ;/

      Usuń
  4. Thank you so much!!!! I’m following you back now :)
    Unfortunately you haven't “bloglovin”, but if you decide to add it on your blog, please let me know, and we can follow each other there as well, it's an easier way to keep in touch ;)
    Hope you have a wonderful day<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula bardzo mi się podoba, niebanalna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna koszula. Sama na taką od pewnego czasu poluję, ale jak na razie bez skutku. Pewnie niedługo zupełnie się poddam i kupię taką "czystą", a dżety doszyję sama:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, na pyzoletka.blogspot.com, dopiero zaczynam, więc będę wdzięczna za odwiedziny i miłe słowo;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam dziś podobną sobie kupić! ;p I chyba po nią wróce.
    Ps Dziękuję za miły komentarzyk :) Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna koszula :) i bardzo fajny pasek

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się jej kolor:) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. koszula jest cudowna !!!! ukradłabym Ci ją z chęcią :)))
    obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ale piękna koszula!!! powiedz gdzie ją kupiłaś;) uwielbiam takie;):)


    zapraszam do mnie na KONKURS;):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koszule kupiłam w zwykłym sklepie odzieżowym w moim małym miasteczku :))

      Usuń
  12. koszula jest piękna! przydałaby się mi taka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ćwieki + koszula = mega *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. wow rewelacyjnie Ci to wyszło super pomysł i efekt;) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna koszula! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

..dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
serdecznie pozdrawiam ! <3